woensdag 16 januari 2013

Inzending Winactie Nailways - Stamping Flowers


Hee allemaal, 


Omdat je meerdere nail art creaties mag insturen heb ik besloten na even twijfelen nog een tweede creatie te maken  :D De concurrentie is groot en met nog een creatie extra..... wie weet maak ik dan nog een klein beetje kans ;)


Het zijn deze keer weer gradient / sponge nails :). Ik heb een niet meer verkrijgbaar lakje van Nailways gebruikt. Purple blossom is een erg mooie parelmoer kleur en van Esscense colour & Go ultimate pink. Een mooie combinatie als je het mij vraagt! :D 


Ik heb gestempeld met Konad Dark Purple :). Konad Special nailpolish blijft mijn voorkeur hebben om mee te stempelen. Ik heb een Imageplate van Bundle monster gebruikt, de BM-318.
Om de nailart helemaal af te maken heb ik rhinestones geplaatst op de bloemen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten