vrijdag 1 februari 2013

How to Border nails - Flowers

Hee allemaal,





















Vandaag heb ik een eenvoudige nail art voor jullie. Border nails...
Nog nooit van gehoord? Het zijn nagels in een '' lijstje''. Je trekt een rond om de nail art of alleen op de nagellak en je tovert je nagels om tot een prachtige border nails.

Ik heb gekozen voor een combinatie met zwart en wit. Dit vind ik zelf het mooiste staan bij border nails. Je kan ook kiezen voor andere kleuren, zorg wel dat er een goed contrast is tussen beide kleuren! Anders valt het effect weg.






















De border nails op deze fotos zijn vrij simpel om na te maken. Hieronder een stappen plan :

1. Breng een basecoat aan op je nagels. Dit is belangrijk om te voorkomen dat je nagels gaan verkleuren door de nagellak. Zeker bij donkere kleuren zoals je bij deze nail art gebruikt. Als basecoat heb ik Milani 201 basecoat/nail grow gebruikt. Dit vind ik tot nu toe de fijnste basecoat zoals jullie in mijn review konden lezen.

2. Lak je nagels met een witte goed dekkende lak. Ik heb hiervoor Kleancolor 4 white gebruikt als basis (één laagje). Daarna bracht ik één laagje China Glaze White Cap aan. Dit is een soort van witte parelmoer kleur met een subtiele glitter. Ik ben écht fan van dit lakje! Laat dit goed drogen voor je verder gaat.

3. Nu is het tijd om de nail art te stempelen. Ik heb een Konad Image plate gebruikt m65. Je kan ook een andere imageplate gebruiken met een Full nail design ( een afbeelding die de hele nagel bedekt). Ik heb gestempeld met mijn Konad stempel en schraper. Als stempellak heb ik Konad special nailpolish Black gebruikt. Je kan daarvoor ook een andere zwarte stempellak gebruiken. Laat dit weer goed drogen.

4. Nu is het tijd om het '' lijstje'' om je nail art te maken. Ik vind het zelf het fijnst om dit met een penseel te doen maar je kan natuurlijk ook een zwarte striper gebruiken. Ik heb dus een penseel en dezelfde lak waarmee ik gestempeld heb gebruikt. Trek een dunne lijn om de nail art en zorg dat deze overal ongeveer even breed is. Laat dit weer goed drogen.

5. Je nail art is nu klaar. Vergeet niet een topcoat te gebruiken om de nail art te beschermen. Ik gebruikte Max nails Top coat ( van de Action).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten