dinsdag 26 februari 2013

Nails with Cupcakes

Hee allemaal,



Heb je weinig tijd en wil je toch leuke mooie nagels? Dan heb ik de oplossing voor je, Stamping Nail art! Het is snel, eenvoudig, leuk en het geeft ook nog eens een mooi resultaat! Kijk snel mee.


Hierboven zien jullie de swatch van DA Nailpolish Color & Shine 008. Een mooie diep donker paarse creme lak. Hij dekt redelijk. Omdat hij bij twee laagjes nog wat doorscheen heb ik een derde laagje aangebracht. Als basecoat heb ik weer mijn favoriet Milani basecoat/nailgrow gebruikt. Jullie hebben al veel over deze Basecoat kunnen lezen omdat ik hem eigenlijk altijd gebruik!



Hierna liet ik de basislak goed drogen en heb ik mijn spulletjes bij elkaar gezocht. Ik kwam in mijn Bundle monster mapje al snel een imageplate met leuke cupcakes tegen. Dat is natuurlijk BM-307. Dit is één van mijn favoriete imageplates aangezien er ok een heel leuk vlinder fullnails patroon op staat. Ik gebruikte mijn Konad schraper en stempel en de white pearl special polish van Konad.



Even was ik bang dat de witte lak niet goed genoeg zou dekken op deze donkere basislak. Maar het viel mij ontzettend mee en het gaf een leuk/mooi resultaat! Nadat de stempellak ook goed droog was bracht ik nog een topcoat aan. Deze keer heb ik de topcoat van Maxnails gebruikt aangezien het niet helemaal glossy voor mij hoefde te worden.

De spullen die ik heb gebruikt voor deze nail art nog één keer op een rijtje:

Milani Basecoat/Nailgrow
Maxnails Topcoat
Konad special nail polish White Pearl
DA Nailpolish color & shine 008
Bundle Monster Imageplate BM-307

2 opmerkingen:

  1. Oh die cakejes zijn erg leuk! :-)
    Ik heb zelf alleen maar Konad plates, maar ben toch wel erg nieuwschierig naar de BM geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BM heeft vele leuke fullnails plates! :) Ik ben er echt fan van haha... het werkt ook erg fijn in combinatie met konad stempellakken en schrapers/stempels :)

    BeantwoordenVerwijderen