maandag 25 februari 2013

Shoplog

Hee allemaal,




Vandaag een shoplog!
Zoals misschien opgevallen is zijn er de afgelopen week minder artikelen online gekomen. Dit heeft alles te maken met het feit dat ik ziek geweest ben en in twee weken in het ziekenhuis gelegen heb. Het duurt weer even voor ik artikelen op voorraad heb om weer elke dag een nieuw artikel te kunnen plaatsen.


Maar terug to the point een shoplog! Hierboven zien jullie al de twee mooie lakken van NFU-OH. NFU-OH staat vooral bekend om zijn mooie holografische lakken. Door die lakken maakte ik ook kennis met dit merk. Ik was verkocht. Wat een fijne lakken en mooie leuke kleuren. Je vind allerlei soorten lakken, flakkies, creme en ook Jelly lakken. Ik kon mijn hart op! Hier boven zie je de lakken 34 en 50. De linker is een flakkies lak (50) en de rechter (34) is een mooie paarse basis met allerlei holografische micro glitters. Binnenkort volgen er swatches!



Ook kocht ik een Orly lakje uit de nieuwe Hope & freedom fest collectie namelijk Elation Generation. Wauw wat is hij mooi in het echt. Al die mooie glitters!! Ik ben dol op glitters en dit lakje zit er vol mee. Ik kan dan ook niet wachten om hem te swatchen. 



In het vorige artikel zagen jullie al de 10 mooie Golden Rose Jolly Jewels voorbij komen. Inmiddels hebben ze plaats genomen in mijn nagellakrek en stelen ze de show tussen de Orly en China Glaze lakken. Misschien springen ze er zelfs wel uit door alle glitters vallen ze enorm op. 


Inmiddels loop ik enorm achter met swatches dus mochten jullie in mijn stash een lakje tegen komen die je graag als swatch terug wilt zien, laat dan een reactie achter! Dan doe ik die eerst.
Ook voor nail arts mag je altijd een request doen. Heb je een favoriet Disney figuur of een speciaal thema in je hoofd en kan je er geen nail art bij bedenken of je wilt graag een voorbeeld plaats je verzoek dan in een reactie! De komende weken ga ik veel swatchen en weer nieuwe artikelen maken zodat er weer elke dag een nieuw artikel online komt.

3 opmerkingen:

  1. prachtige lakjes! waar heb je ze gekocht? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Golden Rose lakjes kocht ik bij: http://www.nagelgroothandel.nl/ voor 3,94 per stuk.
    De NFU-OH kocht ik ook bij : http://www.nagelgroothandel.nl/ voor 7,50 en 10,29.
    Het Orly lakje kocht ik ook bij: http://www.nagelgroothandel.nl/ voor 7,62 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, die NFU lakjes zien er echt mooi uit! En het dopje is so cute ;-) Hier zou ik wel de swatches van willen zien.
    Maar rustig aan he :-)!

    BeantwoordenVerwijderen