donderdag 21 maart 2013

Swatch Kleancolor - 143 Pastel Yellow

Hee allemaal,





Enkele dagen geleden zagen jullie al mijn paas/lente nail art. Als basislak gebruikte ik hierbij de mooie pastel gele Kleancolor nagellak.


In het flesje lijkt het alsof de kleur niet goed gemengd is. Onderaan is het witter dan bovenin het flesje. Dit maakte mij wel enigszins bezorgt. Zou de lak niet meer goed zijn? Zie je dit kleur verschil ook op je nagels? Wat ik ook probeerde ik kreeg de kleur in het flesje niet meer egaal. Vreemd dit heb ik niet eerder gezien bij mijn Kleancolor lakken.




Op de foto hierboven zie je goed wat ik bedoel. Ik besloot de gok toch te nemen en de lak te gaan swatchen. Ik bekeek de lak zorgvuldig op het kwastje die recht afgesneden en vrij smal is. Daarop kon ik geen kleurverschil ontdekken. Ik bracht de lak aan op mijn nagels in twee dunne laagjes en zag wederom geen kleurverschil. Opgelucht was ik wel want het is een prachtige kleur!

In twee lagen was de lak goed gedekt zonder strepen of andere gekkigheid. De kleur vind ik super mooi op mijn nagels. Ik heb weinig met gele lakken maar dit viel mij niet tegen. De lak droogt snel en heeft een mooie glans.

Het is de perfecte lak voor deze tijd van het jaar. De zacht gele kleur past bij de lente en Pasen. Ook in de zomer zal deze kleur niet misstaan! Wat vinden jullie van deze lak?

Ik kocht dit lakje enige tijd geleden bij Nailways voor 3,25 euro.

1 opmerking:

  1. Ik zag dat meer van die pastel kleurtjes dat kleur verschil hadden in hun flesje...

    BeantwoordenVerwijderen