zaterdag 16 maart 2013

Versatile Blogger Award!

Hee Allemaal,

 

 Door Jewelyz ben ik genomineerd voor de Versatile Blogger Award! Super leuk dat zij mij nomineerde er is zoveel keuze qua bloggers. Echt ontzettend bedankt dat je mij uitgekozen hebt!

De regels voor de Versatile Award zijn:

 - Nomineer 15 bloggers die recent zijn gestart/kort bezig zijn met bloggen
- Laat hen weten dat je ze hebt genomineerd
- Deel 7 feiten over jezelf
- Bedank de blogger die jou heeft genomineerd
- Plaats de Versatile Award in je Blogpost

 De zeven feiten over mij:

 1. Ik heb een nagellak verslaving (verrassend?) Als ik in een winkel kom waar nagellak te koop is kan ik uren voor het rek staan kijken naar de mooie potjes. Gegarandeerd komt er een lakje in mijn winkelmandje.

2. Ik heb wel een grote voorkeur voor nagellak kleurtjes en merken.
Vooral paars/roze of pastel lakjes zijn mijn favoriet. China Glaze en Milani behoren tot mijn meest favoriete merken.

 3. Mijn dag begin ik met ... Blogs lezen terwijl ik mijn medicijnen in neem en mijn oefeningen doe. Mijn meest favoriete beauty/nagelblogs zijn: Nails by Laura , Jewelyz & Nails, Pinky Polish ,  Vera Camilla , Nailpolishheaven

 4. Ik schreef hierboven al over medicijnen. Ik heb Cystic Fibrosis ook wel Taaisijmziekte genoemd. Dit is een erfelijke genetische aandoening welke voornamelijk de longen en spijsvertering aantast. Het is in Nederland de meest voorkomende erfelijke aandoening met een beperkte levens verwachting.

 5. Schrijven en lezen zijn een grote hobby van mij. Binnenkort komt mijn eerste boek uit. Momenteel lees ik een trilogie van Lauren Destefano.

 6. Ik ben dol op ijs. Softijs, schepijs, waterijs of zo gek je het maar kan bedenken. Voor een ijsje mag je mij altijd wakker maken!

 7. Purpura Papilio betekent paarse vlinder. De naam van mijn blog zoals jullie vast niet ontgaan is. Ik ben dol op vlinders en paars is de kleur van Cystic Fibrosis en tevens mijn favoriete kleur. Lang hoefde ik dan ook niet na te denken over mijn blognaam! Purpura Papilio... de paarse vlinder.

Ik vond het ongelofelijk lastig om 15 net startende bloggers te vinden. Ik heb mijn best gedaan maar er zitten ook enkele bloggers tussen die al wat langer schrijven... maar die zijn te leuk dat het zonde zou zijn om ze niet te nomineren!

 De 15 bloggers die ik nomineer zijn:
 1. Nailcrush
 2. Blackbirdnails
 3. Lovewithessie
 4. Nicenailarts
 5. Nailsbylotus
 6. Misspinkynails
 7. Nailartparadise
 8. Hellonailarts
 9. Fingerart
10. Noortjesweere
11. koffervoldromen
12. fshnforward
13. loislorinde
14. Pretiness
15. Nienloves

 Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel voor tussendoor! :)

4 opmerkingen:

  1. Hihi youre welcome ;-) Heel leuk om te lezen, en wat gaaf dat je met je eerste boek bezig bent.
    Stoer ook dat je zo open verteld over je ziekte, erg knap. Ik vind je blog echt top, ga zo door! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen! En lief dat je mij getagd hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg tof om te lezen behalve dat deel van dat je Cystic Fibrosis hebt... Ik hoop echt dat je er door je medicijnen minder last van hebt! En bedankt om mij te taggen dat is echt lief! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de nominatie! Ik zal kijken of ik er iets mee ga doen :D

    BeantwoordenVerwijderen