zondag 28 april 2013

Swatch - China Glaze Breakin

Hee allemaal,


De oranje kleurtjes kunnen weer uit de kast. Prins Willem-Alexander was gisteren jarig en over een paar dagen is het Koninginnedag! Tijd voor de echte oranje kleurtjes!




Vandaag laat ik jullie het mooie oranje kleurtje Breakin van China Glazes Kicks collectie uit 2009 zien. Een écht oranje goed dekkende kleur met een mooie gouden shimmer erin. In twee laagjes was hij volledig gedekt.

Ik moet eerlijk bekennen dat oranje niet echt mijn kleur is en ik mij soms zelf afgevraagd heb wat dit lakje in mijn stash doet! Maar nu ik hem weer gedragen heb ben ik overtuigd. Voor een oranje lakje is hij prachtig. De gouden shimmer erin heeft zn mooi effect!

Dit lakje kocht ik een tijd geleden bij Nailways. Hij is nu zelfs in de aanbieding en je kan hem kopen voor 4,95 ! Als je mee wilt doen in de oranje trend is dit echt een aan te raden lakje!

Morgen zien jullie een bijpassende nail art. Doen jullie ook aan Koninginnedag? En hoe kijken jullie aan tegen oranje nagels?

1 opmerking:

  1. Mooie kleur!
    Ik draag eigenlijk nauwelijks oranje lak, maar voor koninginnedag maak ik natuurlijk een uitzondering :)

    BeantwoordenVerwijderen