dinsdag 30 april 2013

Swatch Herome - I am Cool

Hee allemaal,





Vandaag een special artikel met een swatch van het Herome I am Cool lakje. Herome schrijft het volgende over deze collectie die op waterbasis is:


“Ieder meisje droomt er wel eens van een prinsesje te zijn. Voor al die meisjes maakt Herôme een koninklijke buiging en biedt hun een ultieme collectie Prinsessen Nagellak op waterbasis aan. De nageltjes zijn daardoor met water afwasbaar: makkelijk én 100% veilig voor kinderen. Er zijn maar liefst tien prachtige prinsessen-kleuren, die stuk voor stuk passen bij prinsesjes in de dop.”
De lakjes kosten €3,95 per stuk (7ml), een leuke prijs. 
Het Herome lakje ziet er in het flesje erg mooi uit misschien zelfs schattig! Voor 3,95 kon ik het niet laten om deze ''kinder'' nagellak te testen. Want wie weet.... 


In twee laagjes dekte hij prima. Tijdens het lakken merkte ik eigenlijk weinig verschil met normale lakken. Een groot voordeel vond ik dat de lak ook een minder vervelende lucht had. De kleur vind ik fantastisch en met een topcoat blijft hij even goed zitten als andere lakken. Want daar zit ook het verschil: 
Deze lakken kun je met water van je nagels afspoelen! Daarom zijn ze erg geschikt voor kinderen, ze schijnen minder schadelijke stoffen te bevatten. Maar mij lijkt het hoe dan ook niet goed om op welke nagellak dan ook te '' zuigen'' .. dus hoe kind vriendelijk het daadwerkelijk is...

Voor 3,95 per stuk is deze collectie van Herome te koop. De kleuren vind ik geweldig! Het idee vind ik super leuk en ik denk ook dat vele ouders en kinderen hier blij mee zullen zijn. En voor ons de grotere.. waarom zou hij niet geschikt zijn? Met een topcoat er over heb je even eens een leuke lak!!

Voor 3,95 per stuk is deze collectie van Herome te koop. 

1 opmerking: