vrijdag 26 april 2013

Swatch - NFU-OH 34

Hee allemaal,



Momenteel verschijnen er veel swatch artikelen op mijn blog. Hopelijk hebben jullie er nog niet genoeg van ;) ! Want vandaag weer een swatch artikel!

Naast China Glaze is NFU-OH één van mijn favoriete merken voor nagellak. Vandaag laat ik jullie een lakje van NFO-OH zien. Ik moet zeggen dat ik hem eerder als topcoat zou dragen dan als gewone lak. De reden hiervan is dat hij niet goed dekt. Ik houd persoonlijk niet zo van lakken waar mijn nagels in doorschijnen.

Hier boven zien jullie de lak. De NFU-OH lakken hebben een smal kwastje in vergelijking met vele andere nagellakmerken. Zelf vind ik dit wel prettig. De substantie is normaal. Gisteren zagen jullie al het Essence lakje voorbij komen. Vandaag komt hij nog eens langs als basislak voor deze mooie NFU-OH lak.


Hier is de lak zonder NFU-OH


En hier met de NFU-OH lak.

Zelf vond ik het wel een mooie combinatie. De NFU-OH lak bevat een blauw/zilver/roze shimmer waardoor het creamy lakje nog wat meer op valt. Ik kreeg er veel positieve reacties op. 

NFU-OH lakken zijn verkrijgbaar bij meerdere webshops. Zelf koop ik altijd de NFU-OH lakken bij NFU-OH Benelux  De lakken kosten 8,95 per stuk. 

Wat vinden jullie van NFU-OH lakken? Hebben jullie ook NFU-OH in je stash?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten