donderdag 11 juli 2013

Caviar Nails

Hee allemaal,





Iedereen kent ze inmiddels de Caviar Nails ook wel bekend als beads. Ze zijn vooral bekend door de mooie setjes van Ciate en Pupa maar er zijn ook budget varianten zoals deze van Pink Tease. Ik vind het erg mooi om te zien alleen  praktisch en draagbaar vind ik het nog steeds niet. Na één dag ontstaan vaak al kale plekken die je moet bijwerken.




Maar dat neemt niet weg dat ik het er geweldig vind uit zien!

Het aanbrengen is vrij eenvoudig. Je lakt eerst nagels laat dit goed drogen dan breng je nog een laagje aan en strooi je de beads over je nog natte nagels. Ik werk altijd per nagel omdat de lak anders al te droog is en de beads niet goed blijven plakken.

Het effect vind ik geweldig maar het blijft jammer dat het zo snel van je nagels af valt.

Dragen jullie ook wel eens Beads? Mooi of toch niet?

5 opmerkingen:

  1. Wat een grappige kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, die heb ik laatst gekocht :)
    Ga hem binnenkort uitproberen, maar ik moet even kijken welke kleur nagellak ik eronder ga doen :)
    Ik houd wel van beads, heb verschillende kleuren(combinaties) in mijn bezit!

    BeantwoordenVerwijderen