woensdag 7 augustus 2013

Butterflies Vans Shoes

Hee allemaal,


Zijn ze niet geweldig?!? Mam kwam ze tegen op internet en als verrassing had zij ze voor mij bestelt. De deurbel ging en er werd een pakketje bezorgt. Nieuwsgierig als ik ben zat ik er met mijn neus boven op en daar toverde mam een schoenendoos te voorschijn...



Schoenen en ik... Mijn vader verwoord het als '' Help mijn dochter verzamelt schoenen''. Als dat programma op SBS6 komt heb ik grote kans dat ik of met mijn nagellak of schoenen verzameling opgegeven wordt haha! Maar des te leuker dus als er een nieuw paar schoenen in mijn handen beland.


Zoals de meesten inmiddels wel weten ben ik dol op vlinders. Mijn verzameling schoenen bevat dan ook al een paar zwarte sneakers met een vlinder print erop. Maar deze zijn natuurlijk ook helemaal geweldig! Ik ben er zooooo blij mee. 

Hoe vinden jullie deze Vans? Dragen jullie ook graag Sneakers? Wat is je favoriete schoenenmerk? 

3 opmerkingen:

  1. OH MY GOD! Die zijn geweldig!! :D
    Haha je moet nu eigenlijk ook een schoenenblog beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Zo cool! Ik vind ze echt super mooi. Ik hou heel erg van sneakers, draag eigenlijk alleen maar gympies. Loopt zo lekker! Ik vind je ieuwe vans echt heel mooi.
    Xx anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk!! ben nu nieuwsgierig naar je schoenenverzameling ;)

    BeantwoordenVerwijderen