zondag 4 augustus 2013

Purpura Papilio

Hee allemaal,



Een kleine compilatie van de Nail arts die te zien zijn op onze blog: Purpura Papilio.
Purpura Papilio bestaat nu acht maanden en groeit langzamerhand uit tot een veel bezochte blog. Sinds kort wordt ik geholpen door Saskia die het met veel plezier doet. En wat maakt ze mooie creaties!

Om de blog nog leuker te maken voor onze bezoekers hebben we een paar vragen!
Wat zouden jullie graag nog zien op onze blog?

  • Tags ? Vragen die wij beantwoorden over verschillende thema`s ? 
  • Meer personal artikelen? 
  • Video tutorials of foto tutorials ? 
  • Just a question video of artikel? Waarin we antwoord geven op jullie vragen.
  • Nog meer Freehand artikelen? Hebben jullie thema`s welke jullie graag terug zouden zien? 
  • Meer beauty artikelen? 
  • Stash foto`s of video`s ? 
Als jullie leuke ideeën hebben horen we het natuurlijk graag! En we gaan natuurlijk onze best doen om zoveel mogelijk van jullie ideeën te verwezenlijken! Laat maar weten wat jullie graag terug zouden zien komen op Purpura Papilio, dan gaan wij er mee aan de slag!

Je kan ons ook volgen via Bloglovin !

Follow on Bloglovin

6 opmerkingen:

  1. Ik heb jullie blog pas vandaag ontdekt en ik wil nog even lekker terug kijken naar jullie artikelen! Dus ik kan eigenlijk geen antwoord geven nu :)
    Follower erbij trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nieuwe volgers zijn altijd leuk! :)
      Welkom! Tips zijn ook altijd later nog welkom ;)

      Verwijderen
  2. Wow wat zijn jullie goed met nagellak! Was ik dat maar ;)
    Mooie blog ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind tags en persoonlijke artikelen ook altijd erg leuk om te lezen! En beautydingen ook :-)
    Maar nailart natuurlijk het allermeest :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal doen :), ik weet het ben heel hebberig. Maar het leukste vindt ik om tags te lezen en stashfoto's/videos te zien

    BeantwoordenVerwijderen