woensdag 14 augustus 2013

Sponge/Gradient Nails

Hee allemaal,



Sponge/ Gradient nails zijn gemakkelijk te maken. Zelf gebruik ik altijd de Konad Sponsjes deze werken voor mij het makkelijkst. Ik weet dat er ook mensen zijn die schuursponsjes of make-up sponsjes gebruiken.

Eerst bracht ik een basecoat aan en daarna een witte basislak ik gebruikte Kleancolor 4 White. Waarna ik met verschillende tinten grijs ( China Glaze lakken) een gradient maakte. Dit deed ik door wat lak op het sponsje aan te brengen en dit voorzichtig op mijn nagels te dippen. Herhaal dit meerdere keren om een mooie overloop te krijgen.

Natuurlijk maakte ik ook weer een Nail art deze komt morgen online! Hebben jullie vaak Gradient op jullie nagels?

  Follow on Bloglovin

5 opmerkingen:

  1. Echt een mooie kleur! Valt mooi op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, ik heb een leuk idee! Ik heb ook een blog, je hebt er al wel eens gereageerd. Ik wil graag een nail-art battle doen en ik wilde vragen of jij daaraan mee wilde doen? De eerste van de maand hebben we dan een nail-art battle en kiezen we elke maand een ander thema uit. Laat maar weten wat je wilt! Doe dat anders maar in een email, mijn email-adres staat op mijn blog onder het tabje ''Contact''. Thanks alvast! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee LieveLies,

      Leuk dat je aan ons denkt! :) We bezoeken inderdaad ook regelmatig jouw blog. Maar wij hebben al een Nails v.s. Nails met Jewelyz :). (zie de blogs eerder deze maand :) ). Twee nail art battles wordt wat te veel voor ons ;)

      Hopelijk vind je snel iemand om mee samen te werken!

      xxx

      Verwijderen
    2. Oh, wat leuk! Ik dacht dat dat eenmalig was. Ik snap het wel hoor. Ik zoek nog even door! x

      Verwijderen