zondag 25 augustus 2013

Swatch - China Glaze Dandy lyin Around

Hee allemaal,





Eigenlijk heb ik twee favoriete witte lakken. Vandaag laat ik jullie één ervan zien. Klean Color 4 White hebben jullie al met regelmaat voorbij zien komen, vandaag is het de beurt aan Dandy Lyin Around.


Dandy Lyin Around is een goed dekkende witte lak met een subtiele zilveren shimmer. In twee laagjes is hij volledig dekkend! Dat is nou precies wat ik graag zie. Een dekkende witte lak met een subtiele shimmer of glitter welke je voor elke lak of nail art als basis kan gebruiken. Precies door die kenmerken is dit ook één van mijn meest gebruikte lakken. Ik heb er ook nog een back up van. Gelukkig is het geen limited edition en zal hij voorlopig in ieder geval nog verkrijgbaar zijn. Hij komt uit de Avant Garden collectie.



Dit lakje is momenteel voor 4,95 euro te koop bij Nailways. Maar hij is ook verkrijgbaar bij Enchantra en Prettypolish.

Hebben jullie ook een favoriete witte lak die jullie zeker aanraden? Wat vinden jullie van deze lak, zit of komt hij in jullie stash?

4 opmerkingen:

  1. Ha leuk artikel, ik had gisteravond ook een post online over mijn favoriete witte lakje ;-) En dat is een perfect wit lakje van de Hema: goede dekking in twee laagjes, ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaa ik zag het! Moest wel even lachen haha deze stond al ingepland ;) alsof je mn gedachten had geraden!

      Verwijderen