vrijdag 30 augustus 2013

Swatch - China Glaze Fade into Hue

Hee allemaal,



Vandaag een mooie lak uit de Avant Garden Collectie van China Glaze. Het eerste wat mij te binnen schoot was '' Dit lijkt verdacht veel op Absolutely Blue van Essense! ''.  Maar daar kom ik zo op terug.

De Avant Garden collectie bevat vele mooie lakken waaronder een aantal mooie pastels. Ik ben dol op deze collectie doordat hij goed dekt. Zo ook deze lak met twee laagjes was dit het resultaat, gewoon goed.


Maar mijn eerste gedachte kon ik niet loslaten... In mijn stash zocht ik Absolutely Blue op en besloot hem te vergelijken.



Zo op het eerste gezicht lijkt Fade Into Hue iets donkerder dan Absolutely Blue.Toch wilde ik het ook als swatches naast elkaar leggen. Nu moest ik even zoeken want Absolutely Blue heb ik lang geleden al eens geswatched. Kijk maar mee:


Op de swatches lijkt Fade Into Hue juist weer lichter. Mijn conclusie? De één is met zonlicht de ander zonder... mogelijk bij het zelfde licht inval zijn ze bijna identiek. Fade into Hue zal mogelijk iets donkerder zijn. Maar om beide lakken in je stash toe te voegen?  Essence Absolutely Blue is een mooie budget lak welke goed dekt. Nu is het assortiment van Essence verandert en weet ik eerlijk gezegd niet of Absolutely Blue erin gebleven is. Mocht hij er nog zijn is dat een prima alternatief voor de duurdere Fade into Hue. Voor de echte verzamelaars zijn beide lakken natuurlijk ook leuk!



Ik heb al eens een leuke My little pony nail art gemaakt met Absolutely Blue. Klik hier om het artikel te bekijken te bekijken. 

Wat vinden jullie van deze lakken? Welke zouden jullie eerder kopen Absolutely Blue of toch Fade into Hue? 

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie kleurtjes! Ik ga toch voor Avant Garden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit kleurtje heb ik ook, prachtig, je nailart met de essence variant is lovely

    BeantwoordenVerwijderen