woensdag 28 augustus 2013

Swatch - China Glaze Prism

Hee allemaal,





Kunnen jullie je de Prismatic Collectie van China Glaze nog herinneren? Die prachtige lakken? Vandaag laat ik Prism zien.

Prism is een grijze glitterlak met een paarse ondertoon. Prachtig! In de lak zitten verschillende kleuren glitters, dit zorgt voor een echt feest op je nagels!


Op mijn wijs en ringvinger draag ik één laagje over Dandy Lyin Around. Op mijn middelvinger en pink draag ik twee laagjes, hiermee is het een dekkende lak. In het zonlicht glinster het helemaal. Ik ben echt fan van deze lak! De paarse ondertoon onderscheid deze lak echt van andere grijze glitterlakken... 

Prism kocht ik een tijdje geleden bij PrettyPolish voor 5,95 euro. 

Wat vinden jullie van Prism? Hebben jullie lakken uit de Prismatic Collectie? 

2 opmerkingen: