zondag 29 september 2013

DIY #1 - Do it by yourself Bracelets

Hee allemaal,




Een tijdje geleden vertelde ik al over mijn andere hobby namelijk armbandjes maken. Vandaag laat ik enkele creaties zien! Toen droeg ik deze zomerse arm candy.



Ook al willen we het misschien niet de herfst is nu echt in aantocht. Om toch nog een beetje in zomerse sferen te blijven maakte ik deze arm candy voor een vriendin. Het Infinity teken is met elastiek en de ander is met een roze suède veter.




Voor haar kleine nichtje maakte ik een kinderarmbandje met enkele kleine bedeltjes. 



Dit is een creatie met elastieken waardoor het zeker voor kinderen erg draagbaar is. Maar zelf vind ik deze armbandjes ook altijd ideaal om een outfit compleet te maken. 



Van mijn moeder kreeg ik nog deze prachtige ketting met roosjes met bijpassende oorbellen in een koraal kleur. Geweldig!


Close up:




Af en toe vind ik het leuk om sieraden te maken. Doen jullie dat ook wel eens? Nu de herfst er weer aan komt heb ik direct weer zin om meer sieraden te maken vooral met bruin tinten. Ik heb weer vele ideeën nu nog de tijd vinden om ze te maken haha! Hoe vinden jullie deze creaties?

Kom vanmiddag terug voor een leuke win actie!

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik vind het ook altijd zo leuk om sieraden te maken!
    liefs, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sieraden heb je gemaakt! Dat heb ikook een tijdje gedaan, lekker priegelen ;-) trouwens die roosjes ketting vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb nog nooit zelf sieraden gemaakt maar lijkt me wel leuk om eens te doen

    BeantwoordenVerwijderen