zaterdag 21 september 2013

Favorite of the moment - Budget-proof lakje

Hee allemaal,



Eén van mijn favoriete budget-proof lakken op dit moment is Essence Absolutely Pink. Ik ben dol op roze kleuren en draag deze graag.

Een andere favoriet op dit moment is Trind caring colors CC150. Een mooie kleur voor de komende herfst maanden.


Dit lakje kennen jullie misschien nog van de nail art van vorige maand:



Maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar jullie favoriete lak op dit moment! Hebben jullie dat ook dat wanneer je in je stash kijkt welke lak je op je nagels gaat aanbrengen, je ogen steeds naar dat ene lakje afdwalen? Welk lakje is dat en waarom vinden jullie juist dat lakje zo leuk?

4 opmerkingen:

  1. Ik ben altijd al fan geweest van essence nagellak, ze zijn niet duur en blijven lang op je nagels zitten! Mijn favorite kleuren zijn op dit moment, mint groen, roze, koraal en dat lakje dat ik van je heb gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie lakjes de eerste heeft een erg mooie kleu

    BeantwoordenVerwijderen